На facebook-сторінці презентованого у травні проекту громадського онлайн-телебачення «Спільнобачення» оголошено запуск конкурсу на розробку дизайну логотипу для нього. Переможець не отримає грошової винагороди, проте його ім’я, як обіцяють організатори, буде піаритись і рекламуватись на ресурсах проекту.
Ініціатори звертаються до своєї аудиторії з таким текстом:
«Друзі, з чим у вас асоціюється “Спільнобачення”? Яке має буті лого? Є Світлі ідеі? Медіапроект створюємо громадський, всі учасники поки – волонтери, тому бюджетів поки що немає. Зате піарити і рекламувати Кріейторів зобов’язуємося на всіх своїх ресурсах. У нас вже є своя аудиторія, якій цікаве “Спільнобачення”, а значить і ВИ. Для тих, хто хоче підключитися до нашої телекоманди, вишлемо ТЗ і основні ввідні. Чекаємо відповідь за адресою: spilne.tv@gmail.com».
За задумом творців, «Спільнобачення» – це інтелектуально-аналітичний ресурс, цільовою аудиторію якого будуть свідомі громадяни. Ініціативна група розраховує, що таких глядачів у каналу буде приблизно 4-6 мільйонів. Проект інтернет-ТБ фінансуватимуть за рахунок партнерських внесків, абонентської плати та добровільних пожертвувань, тому ініціатори називають його громадським.