Домой Стратегия CORONAVÍRUS

CORONAVÍRUS

105

Оспорювати небезпеку коронавірусу, безумовно, зараз абсурдно. А з іншого боку, чи не є також абсурдом, що є певні затримки у звичайному перебігу хвороби, та є предметом такої емоційної експлуатації та повертає ту зарозумілу некомпетентність, яка колись витіснила чорнобильську хмару з Франції? Безумовно, ми знаємо, як легко «привид апокаліпсису» вийшов зі своєї скриньки, щоб бути причиною майбутніх катаклізмів, застерегти людство про наслідки вселенського потопу та нагадати провини і події Содоми та Гоморри.

«Божественне прокляття» підтримує влада, звичайно, і щось шукають собі на користь. Принаймні, до землетрусу в Лісабоні 1755 р., Себаштіан де Карвалю, друг Вольтера, скористався цією трагедією, щоб вигнати єзуїтів, потім відновити місто згідно за своїми уявленнями і стратегією та щасливо ліквідувати своїх політичних конкурентів через «протосталінські» процеси. Ми не будемо ображати маркіза Помбальського, який би він не був одіозним, порівнюючи його диктаторські ідеї із жалюгідними заходами, які демократичний тоталітаризм застосовував у всьому світі проти коронавірусної епідемії (COVID-19).

Скільки цинізму пов’язано із поширенням напасті з сумною неадекватністю використовуваних медичних засобів! Громадський благоустрій був порушенний десятиліттями, лікарняний сектор заплатив ціну за політику олігархічних класів, який сприяє своїм фінансовим інтересам, незважаючи на здоров’я громадян. Гроші зажди є в банках, але все менше лікарняних ліжок, захисних засобів та відсутність медичних працівників для лікарень. Цікаво те, що всі ці «вигадки» будуть приховувати довго, ніж це катастрофічне управління катастрофами, притаманне глобальному домінуючому фінансовому капіталізму, і сьогодні в усьому світі всі народи борються в ім’я життя, планети і людини, які будуть врятовані..

Не вдаючись в цю версію божественного покарання, яка полягає в ідеї, що природа хоче позбутися людини, ніби позбавляючись від небажаного і шкідливого хробака, слід пам’ятати, що тисячоліттями дослідження людської та земної природи нав’язували догму anti-physis, антиприроду. Книга Еріка Поштарей «Les Épidémies du xxie siècle, L’Âge d’Homme. 1997», підтверджує згубні наслідки постійної денатуралізації, яку я засуджував десятиліттями. Згадуючи драму про «скажених корів» (передбачену Рудольфом Штайнером у 1920 році), автор нагадує, що, крім того, що ми безпорадні перед обличчям певних хвороб, ми повинні усвідомити, що сам науково-технічний прогрес може їх провокувати.

Закликаючи до відповідального підходу до епідемій та їх лікуванню, він звинувачує те, що в передмові Клод Гудін називає «філософією касових апаратів». Він задає питання: «Підпорядковуючи здоров’я населення економічним законам, і таким чином, щоб перетворити травоїдних тварин на м’ясоїдних, хіба ми не ризикуємо призвести до появи смертельних катастроф для природи та людства?» Уряди, як ми знаємо, вже відповіли одностайним «ТАК!» Яке це має значення, оскільки «НІ» фінансовим інтересам цинічно продовжує тріумфувати?

Чи був потрібен коронавірус, щоб продемонструвати найбільш упертим, що денатуралізація з міркувань рентабельності має наслідки для більш загального здоров’я, якою безперешкодно керує World Health Organization, чиї цінні статистичні дані пом’якшують зникненню державних лікарень? Існує очевидна кореляція між коронавірусом і крахом світового капіталізму. У цей же час здається не менш очевидним те, що відновлює і спричиняє епідемію коронавірусу, — це емоційна чума, істеричний страх, який, в той же час, приховує недоліки лікування і увічнює зло, породжуючи паніку у пацієнта.

Під час великих епідемій чуми в минулому, люди шли на покаяння і признавали свою провину, і різноманітно бичували себе, або вступали до флагелланців. Хіба керівники глобальної дегуманізації не зацікавлені в тому, щоб переконати людей, що немає ніякого виходу з тієї жалюгідної долі, яка відведена для них? Що, у них є лише джгутик добровільного рабства? Грізна медіа-машина, нагадує закони Святого Письма, непрохідного і неминучого, де божевільні гроші замінили кровожерливих і примхливих богів минулого.

Поліцейська безкарність проти мирних протестуючих значною мірою продемонструвало, що військове право — це єдине, що ефективно працює. Сьогодні він обмежує карантин жінкам, чоловікам та дітям. Зовні труна, всередині телевізор, відкрите вікно у закритий світ! Це умова, яка може посилити екзистенційний дискомфорт, роблячи ставку на емоції, викликані занепокоєнням, посилюючи сліпоту безсилого обурення.

Але навіть брехня змінюється після глобальних змін. Державна і популістська «кретінізація» досягла своєї межі. Ми не можемо заперечувати, що експеримент досі проводиться. Громадянська непокора поширюється і вона мріє про принципово новий соціум, тому що вони мають радикальну людяність. Солідарність звільняє людей, які більше не бояться думати самостійно, індивідуально для зграї.

Коронавірус виявляє банкрутство держав. Це як мінімум предмет для роздумів жертв примусової самоізоляції. Коли мої скромні пропозиції страйкуючим були опубліковані, то деякі друзі сказали мені, що буде важко вдатися до запропонованої мною колективної відмови від сплати податків, зборів і боргів. Тепер це є доведення банкрутства держави, через певне шахрайство, свідчить про економічний і соціальний обвал, який вплине на малий і середній бізнес, місцеву торгівлю, фермерство і навіть так звані ліберальні професії, будуть абсолютними банкрутами. Крах Левіафана зумів переконати нас швидше, ніж наші рішення і розуміння зробити це разом.

Коронавірус зробив ще краще. Примусова зупинка підприємств зменшило забруднення світу, врятувало мільйони людей від запланованої смерті, природа дихає, дельфіни знову розважаються на Сардинії, очищені від масового туризму канали Венеції, фондовий ринок практично зруйнований. Іспанія вирішує націоналізувати приватні лікарні, як якщо б вона відкривала для всього населення соціальне забезпечення, соціальний захист, а як якщо б держава пам’ятала про загальний добробут, яке воно в минулому зруйнувало.

Нічого не гарантується, все тільки починається. Утопія все ще на четвереньках. Давайте відмовимося від мільярдів порожніх ідей, кілометрів нотаток, які циркулюють над нашими головами, їх зміст це просто якесь «небесне божевілля». Важливим є те, щоб ми піклуватися про власний бізнес, і те що нам заважає, наприклад COVID-19, нехай звалиться і вибухне. Остерігайтеся відсутності сміливості і впевненості в собі!

Наше сьогодення, наш дар — це не обмеження, яке нам нав’язують, щоб якось вижити, а відкритість всьому можливому. Саме під впливом паніки держава змушена вживати таких заходів, які ще вчора оголосили, що це неможливо. Ми хочемо відповісти на поклик життя і Землі, яка повинна відновитися. Карантин корисний для роздумів. Самоізоляція не скасовує присутність на вулиці, він заново її винаходить. Дозвольте мені подумати, з зерном солі, що повстання (бунт) в повсякденному житті має несподівані терапевтичні переваги.

Рауль Ванейгем, бельгійський філософ і письменник

Джерело: Punkto

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь