додому ПОЛІТИКА ЄДИНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНСТВО МІНОБОРОНИ, КОТРЕ ЧИТАЮТЬ МІЛЬЙОНИ УКРАЇНЦІВ, ХОЧУТЬ СКОРОТИТИ

ЄДИНЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНСТВО МІНОБОРОНИ, КОТРЕ ЧИТАЮТЬ МІЛЬЙОНИ УКРАЇНЦІВ, ХОЧУТЬ СКОРОТИТИ

145

Нещодавно у суспільстві гучно обговорювали рішення уряду щодо ліквідації виплати додаткової винагороди в 30 тисяч для військовослужбовців. Громадськість заспокоювали тим, що їм підняли мінімальне грошове забезпечення до 20 100 грн, що лише на 1 тис. перевищує середню заробітну плату цивільного киянина, котрого захищає  той самий військовий. Більше того казали, що самі військові, посилаючись на принципи соціальної справедливості, просили уряд про це.

Тепер під приводом створення Військового телебачення руйнують унікальну й одну із найдієвіших складових державної інформаційної політики, що висвітлює  реалії сучасної великої війни — Інформаційне агентство Міністерства оборони  АрміяInform.

Основні теми і акценти матеріалів журналістів

Інформаційного агентства  АрміяІнформ:

– новини про перебіг подій щодо відсічі збройної агресії рф проти Україну           (+репортажі з передової, відео – хроніка оборони України);

– рішення, заяви Президента України, уряду, парламенту, Міністра оборони України, Головнокомандувача ЗСУ.

– інформаційне супроводження призову на військову службу, мобілізаційних заходів, підготовка кадрів;

– навчання військ;

– розвиток оборонних спроможностей (всебічне забезпечення ЗСУ, особливо новими зразками ОВТ);

-розвиток міжнародного військового співробітництва
(ЗСУ  стоять на заваді реалізації агресивних планів рф і це є важливим сигналом для всього світу);

– історії звитяг наших захисників. Мужністю та стійкістю українських воїнів захоплюється весь світ.

– протидія роспропаганді. Розвінчуємо росфейки. Історична правда руйнує російські версії історичного минулого;

– популяризація власної воєнної історії та запровадження нових військових традицій;

– соціальні питання (права, пільги військовослужбовців, учасників бойових дій, фінансове забезпечення, реабілітація  поранених воїнів);

– законодавчі ініціативи.

Інсайдеру вдалося дізнатися про ініціативу скоротити організаційно-штатну структуру агентства в 5 разів, прибрати усі регіональні редакції, унеможливити роботу мобільних груп ІА, що працюють на передку і звідти інформують громадськість про перебіг бойових дій (Наразі 6 військовослужбовців Інформаційного агентства перебувають  у відряджені у районі бойових дій).

Для інформації:

1.    Щодня на сайті Інформаційного агентства розміщується 80-100 інформацій та матеріалів (близько 40 відсотків з них авторські матеріали).

Сайт ведеться цілодобово.

Постійно наповнюються соцмережі агентства: Телеграм, Фейсбук, Instagram, YOUTUBE-канал, аккаунт у Twitter.   Наразі кількість підписників на сторінці у Фейсбук – 66 тис., у Телеграм- 10 тис. у Twitter – майже 54 тис.

2. У 2022 році на сайті ІА розміщено – 30 971  повідомлень та матеріалів (різного жанру). Загальна кількість відвідувань сайту Інформаційного агентства у  2022 році –  понад 39 мільйонів (39 192 805).

Протягом березня-квітня АрміюInform іншими ЗМІ процитовано 772 рази.

2. Крім того Інформаційне агентство випускає друковану продукцію, дайджести, книжки, довідковий матеріал з питань соціального, фінансового забезпечення військовослужбовців. .

– впродовж  березня-травня 2022 року вийшло у світ  7 номерів Інформаційного дайджесту «Паляниця» (формат А-3, 4 стор.). Це друковане видання випускалося з метою підвищення поінформованості воїнів ЗСУ, роз’яснення суспільно важливої проблематики в оборонній та безпековій сферах, зменшення впливу ворожої пропаганди.

– у вересні 2022 року було випущено 2 номери інформаційного дайджесту АрміяІнформ для населення деокупованих територій.

– у грудні 2022 року Інформаційне агентство випустило у світ два Дайджести (форматом А5, 36 стор.) для особового складу Сил оборони. 

– книга «30 війн із Zаклятим сусідом» (наклад 3000) – це історична правда про протистояння України зросією, яке  триває неодне століття.

– фотоальбом  «ВОЇНИ світла, добра, життя»  (1000 прим.) випущено з метою вшанування мужності та стійкості українських захисників у боротьбі з російським агресором.

Безперечно, створення військового телебачення – справа потрібна. Але знищення інформагентства, за рахунок якого планується створити вакації для військового телебачення – справа хибна й призведе лише для погіршення інформування населення, знищення армійської школи журналістики, звільнення чималої кількості фахових військових журналістів. 

Автор: Сергій КЛИМЕНТ

Джерело тут

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я