додому Поточні новини Тарас ШЕВЧЕНКО: Представники влади за великі гроші ведуть кампанію з дискредитації ЗМІ

Тарас ШЕВЧЕНКО: Представники влади за великі гроші ведуть кампанію з дискредитації ЗМІ

148

10Ситуація. 16 вересня 2013 (Українська правда). За півтора року до виборів влада чи її представники пробують зменшити вагу авторитетних ЗМІ, але це навряд чи підірве довіру до них українців. Про це заявив директор Інституту медіа права Тарас Шевченко, пише “Тиждень“.

За словами експерта, абсолютно не дивно, що за півтора року до президентської кампанії розпочалася кампанія з дискредитації ЗМІ.

“Очевидно, що за цим стоїть влада або її представники… Не дивно, що вони за півтора року до виборів почали робити певні спроби зменшити вагу ЗМІ, дискредитувати або й просто вивести з рівноваги видання. Думаю, такі речі плануються як довгострокова кампанія. Тому, на жаль, це продовжуватиметься”, – зазначив Шевченко.

На його думку, очевидно, що хтось витрачає великі гроші, “щоб спробувати втрутитися в інформаційну картинку України”.

Також експерт зауважив, що такі методи боротьби з незалежними і авторитетними ЗМІ – не нові. “Зокрема, розповсюдження підроблених тиражів видань використовувалось неодноразово. Крім цього, відомі й методи зливу підслуханих розмов, в яких потім змішується правду з неправдою, щоб дискредитувати ЗМІ. Тому нічого нового насправді ми не побачили. Хіба можемо відзначити більші масштаби і очевидно серйозніше планування кампанії на довгострокову перспективу, а не лише такі разові зливи інформації”, – зазначив Шевченко.

“На жаль, можу підозрювати, що це ще не всі методи брудної роботи і може бути ще щось інше”, – додав він. За словами експерат, один з ефективних методів боротьби з такими кампаніями – повне ігнорування будь-якої інформації про них. “Подібні брудні кампанії живляться переважно на увазі. Якщо більше ігнорувати їх, втрачатиметься ефективність ціх кампаній”, – зазначив він.

“Набагато більше українців вірить ЗМІ, ніж чинній владі. Тому чи можна говорить про підрив довіри до ЗМІ? Думаю, що ні”, – зазначив Шевченко.

Як відомо, у кількох регіонах були поширені газети з назвою та логотипом інтернет-видання “Українська правда”, неправдивою інформацією у вихідних даних газети та текстами, які ніколи не виходили на сайті “Української правди”.  УП офіційно заявила, що газета є фальшивкою та готує заяву до правоохоронних органів.

“Перевірка та подальше розслідування дозволить з’ясувати, чи причетні провладні сили до появи двійників “Української правди”,- йдеться у заяві видання.

У цей же час з’явився сайт, зовнішній вигляд якого копіює дизайн інтернет-видання “УП”.  Основною “фішкою” сайту стала “чорнушна” критика політиків (переважно опозиційних) та медіа. Окрім того на сторінках виданя публікуються скани зламаної пошти медійників з різних ЗМІ.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я