Друзі, замість того аби бігати вистоювати черги до клієнтських відділень газовиків, обривати телефони, де не беруть слухавки та отримувати рахунки з бездоказовими сумами до сплати, що ніяк не корелюють з показами вашого лічильника, користуйтеся, будь ласка, своїми правами громадян України та змушуйте працювати ті органи державної влади, що і покликані вас захищати.
У цій гілці в коментарях прошу відписуватися вже тих, хто скористався наданими нижче контактами та звернувся. Чим більше буде звернень, тим більше виникне підстав у держорганів провести комплексну перевірку конкретно вашого оператора та постачальника, тому надсилаючи звернення ви допомагаєте не лише собі у вирішенні вашої проблеми, а й унеможливлюєте виникнення непорозумінь у всіх інших клієнтів газовиків на майбутнє.
Будь ласка, надсилайте ЛИШЕ письмові звернення, не перевантажуйте марно телефонну мережу, голосові звернення у таких випадках сенсу не мають.
Ось лише частина ситуацій, які останнім часом масово виникають у клієнтів операторів газорозподільних мереж (облгазів) та постачальників газу (облгаззбутів):
- Не приймають покази лічильника передані через електронний кабінет, або телефоном звинувачуючи у їхній недостовірності. Або приймають, але в подальшому не фіксують;
- Блокують можливість передавання показів через електронний кабінет;
- Надсилають рахунки де не містяться, ані початкові, ані кінцеві зафіксовані покази лічильника, не міститься навіть обсяг спожитого газу, а лише сума до сплати;
- Надсилають необґрунтовані рахунки з перерахунками на користь постачальника, які, в подальшому, не враховуються до показів лічильника.
Усі ці дії є прямим порушенням прав споживача монополістами. В Україні є ціла низка державних інституцій до яких можна звертатися у таких випадках.
Звернення слід насилати у письмовій формі або звичайною, або електронною поштою. У ньому треба зазначити своє прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, контактний телефон, викласти суть скарги та дату надсилання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику слід надіслати відповідь. У зверненні також зазначайте номер свого особового рахунку клієнта оператора та постачальника газу.
За посиланнями нижче ви знайдете контакти органів державної влади, до яких можна звернутися:
Територіальні органи Держпродспоживслужби в областях та м. Києві:
https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП):
https://www.nerc.gov.ua/?id=6911
Антимопольний комітет України:
https://amcu.gov.ua/zvernutisya-do-amku/kontakti
Рада національної безпеки і оборони України:
https://www.rnbo.gov.ua/ua/Zvernennia-hromadian.html
Автор: Volodymyr Vedmediev
Источник: Facebook