Домой Текущие новости ПРАВИЛА ПОВОДЖЕННЯ З МОНОПОЛІСТАМИ

ПРАВИЛА ПОВОДЖЕННЯ З МОНОПОЛІСТАМИ

38

Друзі, замість того аби бігати вистоювати черги до клієнтських відділень газовиків, обривати телефони, де не беруть слухавки та отримувати рахунки з бездоказовими сумами до сплати, що ніяк не корелюють з показами вашого лічильника, користуйтеся, будь ласка, своїми правами громадян України та змушуйте працювати ті органи державної влади, що і покликані вас захищати.

У цій гілці в коментарях прошу відписуватися вже тих, хто скористався наданими нижче контактами та звернувся. Чим більше буде звернень, тим більше виникне підстав у держорганів провести комплексну перевірку конкретно вашого оператора та постачальника, тому надсилаючи звернення ви допомагаєте не лише собі у вирішенні вашої проблеми, а й унеможливлюєте виникнення непорозумінь у всіх інших клієнтів газовиків на майбутнє.

Будь ласка, надсилайте ЛИШЕ письмові звернення, не перевантажуйте марно телефонну мережу, голосові звернення у таких випадках сенсу не мають.

Ось лише частина ситуацій, які останнім часом масово виникають у клієнтів операторів газорозподільних мереж (облгазів) та постачальників газу (облгаззбутів):

  1. Не приймають покази лічильника передані через електронний кабінет, або телефоном звинувачуючи у їхній недостовірності. Або приймають, але в подальшому не фіксують;
  2. Блокують можливість передавання показів через електронний кабінет;
  3. Надсилають рахунки де не містяться, ані початкові, ані кінцеві зафіксовані покази лічильника, не міститься навіть обсяг спожитого газу, а лише сума до сплати;
  4. Надсилають необґрунтовані рахунки з перерахунками на користь постачальника, які, в подальшому, не враховуються до показів лічильника.

Усі ці дії є прямим порушенням прав споживача монополістами. В Україні є ціла низка державних інституцій до яких можна звертатися у таких випадках.

Звернення слід насилати у письмовій формі або звичайною, або електронною поштою. У ньому треба зазначити своє прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, контактний телефон, викласти суть скарги та дату надсилання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику слід надіслати відповідь. У зверненні також зазначайте номер свого особового рахунку клієнта оператора та постачальника газу.

За посиланнями нижче ви знайдете контакти органів державної влади, до яких можна звернутися:

Територіальні органи Держпродспоживслужби в областях та м. Києві:

https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП):

https://www.nerc.gov.ua/?id=6911

Антимопольний комітет України:

https://amcu.gov.ua/zvernutisya-do-amku/kontakti

Рада національної безпеки і оборони України:

https://www.rnbo.gov.ua/ua/Zvernennia-hromadian.html

Автор: Volodymyr Vedmediev

Источник: Facebook

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь