Київ. 13 липня 2015 року (ПолітКом). Міністерством юстиції України прийнято наказ від 17 червня 2015 року № 992/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року № 3178/5», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 червня 2015 року за № 725/27170, який набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування (тобто 11 липня 2015 року).
Цим наказом викладено в новій редакції форми реєстраційних карток 1, 2, 4, 8, 16, відповідно до яких надається можливість:
- подавати відомості про відсутність у юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її учасника (засновника), якщо учасник (засновник) – юридична особа (форми 1, 2, 4 та 16);
- не заповнювати і не подавати окремі сторінки реєстраційної картки форми 4, у яких відсутні поля, що необхідно заповнити для внесення відповідних змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (форма 4);
- друкувати реєстраційну картку форми 4 на одному або на двох боках аркуша (форма 4);
- подавати відомості про належність не закритих відокремлених підрозділів юридичних осіб, що припиняються в результаті злиття, приєднання, поділу та перетворення, до юридичних осіб – правонаступників (форма 8).
Нагадуємо, що на сьогоднішній день у рамках пілотного проекту «Екстериторіальність», який діє на території Вінницької та Київської областей, міст Києва, Івано-Франківська та Калуша Івано-Франківської області, документи, необхідні для проведення реєстраційних дій, можуть бути подані незалежно від місцезнаходження юридичної особи у межах цих областей з наступною її передачею за місцезнаходженням юридичної особи.