Про це в ефірі радіопередачі РозворотUA заявив директор Центру Іслледованія проблем громадянського суспільства Віталій Кулик.
За його словами, вибір фактично буде здійснюватися в кабінці для голосування. А завдання і мажоритарників, і політичних проектів максимально креативити, шукати механізми донесення свого меседжу, донесення власної позиції, яка була б сприйнята електоратом.
“На цьому шляху вдаються і до акцій прямої дії, це і спроби здійснення прямого тиску, організація різноманітних шоу, посилення кампанії від дверей до дверей.
Останнього місяця будуть і шоу чорного піару, і спроби зірвати вибори на певних ділянках, які є не своїми, на яких буде голосування не на користь того чи іншого кандидата. Це тиск на опонентів, дещо психологічний терор в адресу і кандидатів, і членів виборчкомів”, – зазначив експерт.
Він також додав, що цьогорічна “жорстка” виборча кампанія в чомусь схожа на 2002 рік, але вона трохи змінена, бо це фактично “кампанія ва-банк: або все, або програш з подальшими політичними збитками”.