Коли вони нажруться? Це риторичне питання. Нашчиновник не здатний припинити красти навіть тоді, коли в нього на “хвості” НАБУ чи ДБР. У них відмовляєінстинкт самозбереження і працює виключнохватальний рефлекс.
Саме так можна оцінювати історію, коли мер Кличко зісвоїми заступниками – Поворозником та Густелевим –“наварили” 12,7 млн грн на освітленні метро.
На днях Київська міська прокуратура зробила заяву, що посадові особи КП “Київський метрополітен”, у змові з приватним підрядником, завищили ціни на ремонт освітлення в депо метрополітену.
Круглу суму вдалося вкрасти з допомогою добревідпрацьованого прийому з фірмою-прокладкою.Кличко і компанія прописують умови тендера так, щобпереміг потрібний підрядник. Саме так і вийшло з тендером на капітальний ремонт мереж освітленняоб’єктів метрополітену з установкою світлодіоднихсвітильників в електродепо «Харківське» та«Оболонь».
Підрядник, “призначений” Віталієм Володимировичем, в результаті завищував вартість матеріалів і робіт. Якзазвичай у них і буває, гроші виділяються з бюджетуміста, після переводяться на рахунки підрядників, ну а далі йдуть далеко не на ремонт, а на рахункифіктивних фірм, або виводяться готівкою. І в підсумку, мабуть, діляться між Кличком, Поворозником, Густєлєвим та іншими.
Згідно з висновком експертів, за результатамипроведення комплексної судової товарознавчої тасудової економічної експертизи, в результаті неякісновиконаних робіт місто зазнало збитків на ті самі 12,7 млн грн. Якщо вимірювати в улюблених для Кличкапарках, то вистачило б, наприклад, на такій як”Аврора” в Дніпровському районі.
За фактом даного інциденту було порушенокримінальну справу. Йде ще одне досудове слідство, яке теоретично мало б вивести на Віталія Кличка і йогозаступників, в першу чергу – Поворозника і Густелева. І з кожним днем таких справ все більшає.
Мене у цьому контексті цікавить: а що в Києві взагалі з метро?
Коли добудують обіцяну “зелену” гілки доВиноградара? З 2018 року вже було витрачено 6,3 млрд грн. Ми ж з вами пам’ятаємо як ще кілька років тому КМДА розповідала про “стаханівські” темпи будівництва “зеленої” гілки. Нам обійцяли вже в 2021 році здати дві станції: «Мостицьку» та «Проспект Правди» (обидві станції – мілкого закладення). Довжина нової ділянки лінії мала бути 3,7 кілометра.
Проте, сьогодні прорито лише 941 метр тоннелю. Ікоштів на другу та третю чергу будівництва метро на Виноградар у 2021 році не передбачили.
Кличко перекидає гроші з будівництва метро на Виноградар – начебто на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, а насправді пішли на фірмупрокладку “Еко Буд Трейд” Комарницкого. Тобто не буде не метро, ані мосту.
Через відсутність розвитку метрополітену столицяпостійно у “корках”. За підсумками 2020 року, Київ посів7 місце серед усіх міст світу за інтенсивністюавтомобільних заторів на дорогах.
Тому я й питаю: коли вини нажруться?